En riktig slappar söndag.

0kommentarer

Igår vaknade jag klockan tre på eftermiddagen. Inte helt vanligt för att vara mig men men, det har varit lite mycket nu den senaste veckan massa händelser som antaligen tog ut sin rätt. Jag skulle ha åkt på min första bakluckeloppis men missade det när jag sov så länge- :-(
 
Det bästa på bra jädrans länge var iallafall bröllopet mellan Herr och fru Persson. Är så glad över att jag fick vara med och dela deras lycka. <3
 
Söndagen spenderades som sagt i sängen fram till klockan tre, sen förflyttade jag mig heeeela långa vägen till soffan och där blev jag kvar hela eftermiddagen och kvällen. Tv-program och filmer avlöste varandra i ett.
 
Då jag vaknade så sent, så innebär det att jag missat fyra mål mat. Frukost, lunch och två mellisar. I mitt fall så kan jag aldrig komma i kapp det missade energiintaget, utan jag blir seg och trött precis hela dagen. Men jag åt massa ägg, kyckling och ris under mina vakna timmar, så jag mådde bra men som sagt seg.

Kommentera

Publiceras ej