En heldag i Stockholm

1kommentarer

Igår åkte jag i väg till Stockholm med ett härligt gäng tjejer som jag aldrig träffat. Ja, reseledarn, Nettan gick jag i parallell klass tillsammans med på Skiljeboskolan årskurs 7-9. Å vi har fått kontakt via fejjan. Spännande att söka sig utanför sina trygga invanda vänskapskretser och jag är superglad att jag gjorde det. Vi hade askul!
 
Tåget åkte vid 11-tiden och sen gick vi å tog ett första vätskestopp, det blev åsså det enda, för där satt vi himla bra i solen på uteserveringen. Så det bidde även lunch där.
Marit, Pernilla och Nettan
Jag å Pernilla
 
Sen tog vi en taxi ut till Ulriksdals Slott, där Diggiloo körde igång vid 18-tiden. Vi satte oss utanför å väntade in ytterligare en tjej, Camilla.
Jag, Marit, Nettan och Pernilla.
 
Ulriksdalsslott, vackert
 
Innan det satte igång så hann så klart köptorsken handla Charlotte Pirellis parfym och lotion. Hahaha
 
Jag, Marit å Nettan
 
Vi satt riktigt bra till, på parkett rad  40.
Dock upptäckte vi ganska så snabbt att de runt omkring oss inte uppskattade vår sång, så vi flyttade oss lååååååångt bak...........till baren. Men där gick det att sjunga å dansa och det var det vi ville. Så fuck våra bra platser! :-)
 
Okänd glad dansande kille, iallfall tills vakten sa till honom. Hahaha
 
Vi försökte hinna med 22-tåget hem till Vässan igen men det gick så klart inte. Så vi satte oss på en pub på Centralen å väntade tills sista tåget kl 23.37.
 
Jag å Camilla
 
Marit och Pernilla
 
Det fanns två Nettan och två Pernilla i våran lilla grupp. Så jag gick under namnet Anette, vilket inte är helt vanligt, så svarade jag inte på tilltal så berodde det på det å inget annat. Hahahaha.
Har haft en jätterolig dag och var helt slut när jag kom hem. Fler såna här upplevelser, det ger massa energi!
 
Jag, Marit, Nettan, Pernilla, Camilla och Pernilla
 
 
 

1 kommentarer

Nettan W andersson

19 Aug 2012 14:18

Vaa fint du gjort <3

Svar: Så fina fotomodeller jue. <3
Nettan

Kommentera

Publiceras ej