Ett nytt rekord är taget. Jippiee!

0kommentarer

Slog upp mina två blå vid 8-tiden. Tänkte först vända på mig och somna om men sen kom jag på att CT väntar på mig i källaren å honom vill jag så klart inte svika.
Idag satte jag för mig ett nytt rekord, 1 mil på Crosstrainern. Känns helt galet att jag orkar det och ändå har mer kvar att ge. Kommer ihåg när jag stod på en CT för allra första gången, det är ca 40-42kg sedan. Jag stod i max 3 minuter sen hade jag andnöd och när jag klev av så skakade mina ben något så förjävligt. Känner mig lyckligt lottad idag och jag önskar att alla kunde få känna den friheten jag känner idag.

Efter CT så unnande jag mig en solning och därefter en stor tallrik med fullkornshavregrynsgröt. Det äter jag varje morgon, det mår jag och magen riktigt bra av.

Freddan kom upp och hjälpte att mig köra en massa grejer till återbruket. Huset jag bor i är så himla stort å jag har tamefasiken grejer precis överallt. Men nu blev det lite mindre iallafall. Tusen tack för att du hjälper din gamla moster, Freddan. <3

Två gamla tjock-tv, en torktumlare, skrivare, emballage till ny torktumlare, två st tv-bänkar, soffbord, så skönt att bli av med det!

  

Har ätit rester från gårdagen till lunch och varit ut på promenad. Snart så ska jag träffa min barndomskompis Peter, det ska bli kul.

Ha en fortsatt härligt lördag.

Kommentera

Publiceras ej