Torsdagen

0kommentarer

I torsdags var det återigen dags att vända kosan mot vår huvudstad och en del möten som stod på agendan.
Jag å Tobbe började med att kliva av i Sumpan och gick till min gamla arbetsgivare. Träffade alla gamla kollegor och det var verkligen jättekul att se dem igen. Kände att jag saknar den tiden och alla människor.

Därefter var det dags för nästa meeting för min del, det var åsså jätteintressant och går allt som jag tänkt mig så blir det en riktigt rolig höst.

Sen så var det dags att sammastråla med Henrik, han kom in till stan och träffade oss för lite mat och vin innan vi åkte hem till honom å Micke. Henrik skulle stryka en skjorta men tydligen är det inte någon skillnad på homo- eller hetrokillar, jag fick kliva in och styra upp strykningen. Hahaha

  

Vi fick snabbt byta om och göra oss i ordning inför kvällens live quiz på Odenteatern som Micke är med i, ops Heidi men jag ju så klart. :-)

 
Micke                                  Heidi


Den här gången tycker jag nog att vårat lag var riktigt bra men vi nådde inte hela vägen fram denna gång. Efter det var vi ett gäng som gick till en närliggande pub innan vi drog till Naglo å kul det hade vi.

 
På puben.....                                    Tobbe, jag å Tobbes kusin Johan

  
Johan och Micke                       Henrik och Tobbe

Som vanligt ett riktigt rolig afton med dessa grabbar.

Kommentera

Publiceras ej