Rebecka å jag i lördags.

0kommentarer

Åkte iväg till ICA Maxi och handlade alla ingredienser till kvällen middag med Rebecka. Vi är båda GBP-opererade men då vi alla reagerar olika på fett och socker så kan det vara lite trickigt att bjuda på middag. Rebecka gjorde sin operation för ett par år sen och har varit ett fantastiskt stöd genom alla år.

Efter handlingen så satte jag igång och damma, dammsuga och tvätta golven. Skönt att göra det varje lördag, för då slipper det gro igen så förbaskat. :-)

Åkte å hämtade Rebecka vid 17-tiden.

 Snygga Rebecka.

Skulle bjuda henne på en välkomstdrink, en drink som Adde bjöd mig på förra sommaren och som jag föll pladask för. Dock har jag inte druckit den sen jag blev opererad och det visade sig att varken jag eller Rebecka klarade av denna söta dryck. Det var bara att hälla ut skiten. Hahaha.

Så kan det gå ibland. Vi åt musslor till förrätt och de blev vi asmätta på så varmrätten fick vi vänta med till halv nio. Den bestod av lamm och rotgrönsaker i ugn och sås. Det funkade åsså bra för oss båda.

 

Sen blev det en taxi ner till byn och Harrys. Då jag är så oerhört seg på att ragga så var mitt mission att i allafall se ut ett par snygga killar denna kväll. Misslyckade till en början men Rebecka satt å pekade ut en massa karlar för att vi skulle hitta nån. Till slut utbrister hon "du är verkligen värdelös på det här, Nettan". Hahaha. Jag vet, askass!!!
Hur som helst så hade vi astrevligt och vi stod mestadels på dansgolvet och skuttade hela natten.

Men nån kvinnlig motsvarighet till casanova, lär jag nog aldrig bli. :-)

Kommentera

Publiceras ej