Torsdag v16

0kommentarer

Började dagen med att kliva upp kl 06,10 för att ställa mig på CT och köra ett pass på 30minuter. Grabbarna i hushållet gick ut och joggade i stället men som sagt jag gillar min CT. :-)

Vi har dessutom fått ytterligare medlemmar på stegmätaretävlingen. Lag Aros EOS är med och kämpar, på samma villkor som vi andra. Det ska bli askul.



Lunchade med Ullis idag, vi träffades på "kajens" men det var fullt så vi testade nåt helt nytt, Sportköket. Det var kalasbra, god mat och mycket karlar. Hahaha

Men nu ska jag iväg till Lucie som firar 20 år som Blomsterhandlare. Bilder kommer senare.

Stegmätaren står just nu på 9420 steg. Slår nog knappast gårdagens resultat. Förresten jag lämnar bilen hemma inför Lucies fest och går ner på stan, kanske kommer jag upp i 13000 då. :-)

Hepp

Kommentera

Publiceras ej