Sommartassar, check!

0kommentarer

KåTeR har fått sommartassar på sig idag. Måste ändå få säga att det finns mycket fina killar på Möller Bil. Synd att min bil går som en klocka, för det innebär att jag bara behöver åka dit två gånger per år och det är när däcken ska bytas. :-(

Hem efter jobbet å slängde in ett par tvättar, bäddade rent och åt middag innan det var dags för en föreläsning på Gate 25. Handlade om att "våga ta plats på scenen". Känner nog att jag redan gör det tillräckligt men det är alltid nyttigt att få lite påminnelser då och då. 

Ska inhandla lite böcker åt min kollega gällande kroppsspråk osv. Tror han börjar tröttna på mitt tugg efter alla år och kan behöva få lite input från annat håll. :-)

Har dessutom träningsvärken Arne idag. Känner i magen, axlar, armar och rumpan. Har rensat nere i källaren så jag kan få min crosstrainer monterad för lite extra pass. Wieeeee! 

Men nu blir det att gosa ner mig i soffan för lite häng framför tv:n. Det är jag värd!

Kommentera

Publiceras ej