Sköna avslappnade söndag.

0kommentarer

Vaknade tidigt å gick ut å med stavarna i det fina solskenet. Dock såg det varmare ut när jag satt inne än vad det verkligen var. Men när jag fått upp tempot, så blev jag varm så klart.

Satte ihop min crosstrainer, för på måndag börjar utmaningen som jag anmält mig till.



På kvällen kom Ullis å hämtade mig, vi åkte ut till Dingis å tantgympan. Det känns alltid mer segt på söndagar, fattar inte riktigt varför. Borde ju vara tvärtom, då jag hunnit vila upp mig kan jag tycka.

Tobbe fixade kinamat till middag och vi glodde på tv i varsin soffa. Båda totalt asociala, asskönt.

Pratade med Jossan idag och de kommer hem till Sverige i slutet av April, jag är superduperglad för det!! Längtar så jag spricker!!! <3

Kollade på BB och la mig efter det. Väntar hem Freddan i natt, ska bli spännande och höra hur hans vistelse i Norge har varit.

Kommentera

Publiceras ej