Lill-lördag

0kommentarer

Nu har vår första veckan gått gällande pedometer-tävlingen med mina härliga kollegor. Vi skulle gemensamt ha gått 280.000steg och vi klarade 325.079!!!!!
Här är jag, Tobbe och Erik ute och promenerar på lunchen för att få ihop en massa steg. Nu höjs ribban och vi ska alla gå 12.000 steg per dag. Full fart! Om ett par veckor ska vi göra 20.000steg.
Åkte hem direkt efter jobbet och idag var det min tur att laga mat, det blev lax, ägg och spenat. Känner mig mer hungrig nu när jag tränar lite mer men Tobbe ser till att alla boende i huset håller diet och han har plockat bort kolhydrater för samtliga. Det är skitbra!
Ställde mig på CT i en mil innan jag åkte iväg på tantgympan, så jag åt middagen när jag kom hem igen. Badade och gick ut med Laban på sista kvällspromenaden.
Har pratat med både Cecilia och Peter idag, skönt att snacka lite skit emellan åt åsså.
Nu är det tre dagar kvar till "kidsen" kommer hem!!!! Då blir det fullt med ungdomar i huset, ska bli härligt!

Kommentera

Publiceras ej