Härliga lördag

0kommentarer

Igår åkte jag å hämtade upp Peter hos hans föräldrar på förmiddagen. Vi åkte till Erikslunds shoppingcenter, då både han och jag är galna i shopping.

Peter köpte skor å jacka. Han är dessutom klockfetisch men som tur är så hittade han ingen sån butik. puh.

Själv så hittade jag

 
En röd skinnpaj                             Ett par klänningar


Åsså massa skor, så klart!
   

De i mitten är mina första Halle Berry skor, skitsnygga på!

Sen åkte vi till kajen å åt lunch, en sallad, tyvärr alldeles för kallt för att sitta utomhus.



Skjutsade tillbaka Peter till sina päron. Sen var det dags för mig att bli upphämtad av Cecilia, vi åkte å handlade innan vi for hem till henne. Vi snackade en massa strunt i vanlig ordning, drack Efes i vanlig ordning och jag spöade henne i spel......i vanlig ordning.  (Ops det sista var en lögn) Hahaha.

Cecilia bjöd på jättegod mat som passar min mage kalasbra!



Freddan och Bea (som kommit upp från GBG över påsken) kom å hämtade mig i natt.

En riktigt skön dag med goda vänners sällskap.

Kommentera

Publiceras ej