Fortsättning på påsken

0kommentarer

Igår var det då dags för den årliga påsklunchen ute i Dingtuna.


Bea å jag klara för att bege oss på påsklunch


Stekigare grabbar får man ju leta efter. :-)


Just den  här familjelunchen sker alltid där ute i Dingtuna, dock så brukar vi kunna sitta utomhus men iår var det så himla kallt så vi satt inne, det blev trångt med vad 17, dessto trevligare. :-)

  
Freddan, Adde å Lisa                          Pappa å Sarah                            Sara, Jonte å Freddan

 
Johnny, Lisa å Pappa                       Bea, jag å Tobbe

Som vanligt jättemycket mat och massa godis. Men maten passar min mage perfekt, lax mår jag bra av. Diskussionerna är många och det är riktigt högt i tak. Så det gäller att vara med i svängarna när den här familjen har sina middagar.

På kvällen var det dags för tantgympa och det behövde jag, dock kändes det himla segt. Vet inte vad det berodde på. Efter träningen åt vi kina mat och glodde på tv. Bea var med å kollade på BB, det var mysigt.

Det här är allra första påsken utan min älskade Josefin. Det känns jättetomt och jag saknar henne massor. Hoppas hon kommer hem i maj, så jag får pussa å krama henne.


Jossan = Världens härligaste unge!

Idag skulle jag ha åkt å hälsat på Evelina men det blev flyttat nu på morgonen till senare i veckan. Så nu har jag en hel dag att slå ihjäl.
Tittar ut genom fönstret och försöker avgöra om det är varmt eller kallt ute. Men blicken stannar upp vid de skitiga fönstret. Suck. Jag är kass på att tvätta fönster och sen jag voltade med bilen, så har jag så himla svårt för att ha armarna över huvudet som man måste när fönstren ska bli rena å fina. Äsch jag låter det vara även denna dag.


Kommentera

Publiceras ej