Kolsyrat

3kommentarer


De flesta GBP-op som jag snackat med säger att kolsyrad läsk är svårt att få i sig efter operationen. Bubblorna tar alldeles för stor plats tydligen. Antar att jag kommer får säga bye bye till öl och champagne. :-)   
Så idag har jag unnat mig en julmust light i förebyggande syfte. Kan meddela att den var supergod.     

För övrigt så har jag varit på mitt andra familjekalas under min diet och där serverades så klart massvis med gott. Men jag höll mig till Ramlösa.    

Nej, nu är det dags för mig att ta med mig hunden på långpromenad.

3 kommentarer

Nathalie

03 Nov 2011 21:16

Hej Nettan! Fick din blogg av Sara. Ska bli roligt att följa din resa! Gud va du gått igenom den senaste tiden. Hoppas att du mår bättre nu! :)



Påtal om kolsyra. Det är väldigt olika det där. Jag kan ta kolsyra lätt som enb plätt. Dricker det varje dag typ :)



Vissa har väldigt svårt för ris å pasta också så det tog ett tag innan jag vågade prova det. Men det klarar jag också hur bra som helst. Kan faktiskt äta allt och dumpar bara om jag äter för mkt av något "dåligt".



Ta hand om dig!

Kram!

Nettan

03 Nov 2011 23:18

Hej Nathalie.

Jag mår mycket bättre nu än tidigare och jag har förstått att du mår toppen efter din operation. Du ligger 10veckor före mig tror jag, så snart kommer även jag må som en prinsessa. :-)



Är nervös inför måndag, då ska jag ta bort clipsen, såg att du tyckte det var äckligt.



Ha det bäst.

Kram



Nathalie

04 Nov 2011 12:59

Ja jag har faktiskt mått oförskämt bra hela tiden. Jag har haft tur antar jag. Min rums kompis efter open mådde väldigt dåligt tillskillnad mot mig. :( det enda jag tyckt vart besvärligt var att de första två veckorna kunde jag bara sova på rygg :p och de första dagarna behövde jag nästan hjälp för att ta mig ur säng å soffa :p



Ja clipsen var drygt. Det kändes inget att ta dom men jag blev väldigt kallsvettig och yr och svimmade nästan. Varför vet jag inte :/



Som sagt, du ska se att snart mår du också som en prinsessa :) ångrar mig inte en sekund :D



Ta hand om dig!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej