Fullspäckad dag och sista påsen är uppäten. :-)

0kommentarer

Idag har jag mestadels suttit i möten hela dagen för att få ihop allt på jobbet nu när jag ska vara sjukskriven några veckor. Tur att jag känner mig full av energi för många andra känns trötta, hängiga och sjuka.

På lunchen träffade jag Ullis och Ursula. Ullis är 41år och fick visa leg idag när hon skulle köpa snus. Hahaha, vissa åldras tydligen ingenting. :-).

På eftermiddagen var jag och hälsade på Jonnys nya företag, de har fått ett jättefint kontor. Superkul att se.

Var hemma vid halv sju, då skulle jag dricka nån hemsk dryck innan operationen, ProvideXtra. Smak apelsin och ananas..............inte en chans........asäckligt å jag ska få i mig tre stycken innan i morgon kl 10. Bläää.

Har även storstädat huset, skönt att komma hem till ett städat hus när jag är nyopererad.

Dessutom så flyttade en av mina systersöner in hos mig idag då han har separerat............Välkommen Freddan. Tur jag har gott om plats.

Långpromenaden är överstökad för idag och nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. Hoppas jag kan sova nåt i natt, är sjuuuukt nervös inför morgondagen!

Nu är det fasta som gäller fram till operationen i morgon.

Natti Natti