Första blogginlägget.......

0kommentarer

Okidoki, det här känns himla skrämmande men samtidigt jädrans kul, jag slänger mig ut från stupet så får vi se vart vi hamnar.

Jag kommer att skriva om mitt liv, ett liv efter 40, då barn är utflugna och det är dags för mig att ta tag i mitt liv och hitta på grejer som bara jag gillar och tycker om. För nu finns det gått om tid, då min dotter flyttat till utomlands för att jobba.

Dessutom så är jag nöjd självbo, så jag har verkligen ingen annan än mig själv att ta hänsyn till. Det gör att jag kan hitta på massvis med roliga, intressanta och spännande saker. Att ha varit ensamstående mamma i många år, gör att fokus legat på mitt barn och jag själv har varit ganska långt ner på min prioriteringslista.

Det som mitt fokus ligger på just nu är min kommande Gastric bypass operation. Där kommer mycket av min energi ligga och jag ser framemot ett hälsosammare liv.

Men då kör vi gott folk.

Kommentera

Publiceras ej