Dagen D...

0kommentarer

Har sovit mellan kl 3-6 men känner mig förvånansvärt pigg och framförallt himla lugn.

Har precis duschat och ska till och packa väskan för vid 11-tiden är det dags att bege mig mot sjukhuset. Min pappa skjutsar dit mig och operationen är beräknad till kl 13. Jag ska på kemlabb och lämna blodprov precis innan jag går till operation.

Shit vad jag här väntat och längtat efter den här dagen, det är många år nu. Känns underbart att den äntligen är här. Finns så många saker jag ser fram emot

- Få plats i en flygplansstol
- Kunna rida kamel, rida är väl inte sånt stort problem, det är att ta sig upp och ner på kamelen som varit svårt.
- Köpa kläder jag vill ha och inte bara dem jag får plats i
- Orka mera
- Få leva längre
- Slippa leta efter stolar utan armstöd. Tycker det är märkligt att familjeläkarmottagningar alltid har stolar med armstöd.
- Kunna röra mig mer obehindrat
- Slippa att alltid vara tjockast i alla sammanhang

Det finns så mycket saker att skriva, så jag kan hålla på och skriva hur länge som helst.

Vågen stannande iallafall på -8kg på 20dagar och det känns himla bra. De 8kg + 15kg ger en viktminskning på 23kg innan operationen och det är jag mer än nöjd med.

Ops, nu måste jag packa väskan och åka iväg, återkommer efter operationen.


Kommentera

Publiceras ej