Dag 3, 4 & 5

0kommentarer

Jippie, jag får åka hem!

Får meddelandet strax efter kl 9 och då ringer jag efter min pappa som hämtar mig på stört. Asskönt!

Att gå den långa vägen från kirurgen till bilen, tog lååååång tid. Att sen försöka komma in i bilen utan att bryta ihop av smärta var ännu jobbigare. Tack å lov så har pappa en jeep.

Väl hemma så sov jag tills min barndomsvän Peter kom. Han är sjuksköterska och har gjort en GBP för ca 1,5år sen och är vänlig nog att flytta in hos mig under denna helg. Annars så hade det verkligen inte gått.

Han har lagat all mat, sett till att jag fått i mig alla mina mediciner + gett mig sprutan i benet och mycket mera.

Har tyvärr inte varit någe vidare bra sällskap här heller. Men får återkomma i framtiden med nåt kul.

Även Lisa, Johnny, Adde och Freddan har varit här men jag har mestadels sovit. Lyckades tom somna mitt i en diskussion med min syster, sorry. :-)

Nåt jag upptäckt att jag kan äta är naturell yogurt med lite juice i. Nåt som är jätteäckligt var denna, se bild.

Thumbnail

Fick reda på att min jobbarkompis Tobbe också varit dålig och behövt uppsöka sjukhus och fått dropp. Dessutom lyckades jag inte få tag på honom mellan mina sömnpauser så jag vände mig till hans bror och fick infon att Tobbe är hemma igen och mår något bättre. Det var glada nyheter. Krya på dig, vännen!

Peter åkte hem till sig i Järlåsa på söndag kväll, tog en timme, sen var jag igång och kräktes igen. Jag blir så himla trött. Men jag sov hela natten lång och det behövde jag.

Kommentera

Publiceras ej