Wieeeeee -1,7kg denna vecka

6kommentarer

Idag har det gått fyra veckor sen operationen och därmed sju veckor på min hälsoresa inklusive mina tre soppdietveckor. Har under denna tid gått ner 13,2kg, helt galet!!!
Det innebär att jag har gått ner en Laban = min hund. :-)




Just nu passar Kentas gamla hit himla bra och jag har spelat den hela morgonen här hemma.

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Är så himla glad just nu!!

Önskar er en underbar dag!

6 kommentarer

Cicci

24 Nov 2011 09:53

Heja heja Spätti!!!!!!!!!!!

Tur att det är du och inte Laban som tappar de kilona, honom vill vi ha kvar!

Stora grattiskramar!

Ursula

24 Nov 2011 11:14

Bra jobbat tjejen :)

Nettan

24 Nov 2011 18:05

Cecilia - Jupps honom måste vi ha kvar, så klart! Tack så mycket. :-)

Nettan

24 Nov 2011 18:05

Ursula - Tack så mycket, nu börjar det lugna ner sig för mig. När vill du träffas, bruttan!

Joseph Moudi

25 Nov 2011 11:16

Bra jobbat Nettan, kämpa! -43,4 idag! :)

Nettan

25 Nov 2011 20:59

Joseph - Hade ingen aning om att du gjort operationen förräns förra veckan. Grattis till fantastisk viktminskning. Är så imponerad å på så kort tid. Måste kännas magiskt.

Kommentera

Publiceras ej