Turklandstävlingen

2kommentarer

Har pratat med Jossan. Hon har börjat träna spinning varje dag och Samuel har också gått ner i vikt. Och de här två "spinkisarna" är inte ens med i tävlingen. Hahahaha

Jag är lite lätt orolig inför torsdagens invägning, kan jag villigt erkänna. Vi ligger redan nu efter med 3kg. Jag hoppas stark på killarna den här veckan. Freddan som bor hos mig, vet jag har kämpat hårt med träningen och har dessutom börjat äta maten jag serverar här hemma och den är garanterat nyttig.

Alternativen känns som dessa



                               VS




Så nu håller i allafall jag tummarna för att alla tävlingsdeltagarna gjort ett bättre resultat än förra veckan. För jag vill bo på alternativ nr 2. Kom igen alla, kom igen!!

Tur vi ska ha adventsfika i Dingis i helgen, då får vi peppa varandra!!!

2 kommentarer

Freddan

23 Nov 2011 17:51

Jag tror att det kommer att gå bra inför vägningen i morgon =) annars får man ta i ännu hårdare till nästa vecka :D

Nettan

23 Nov 2011 18:40

Yes, så är det, för jag vill inte bo i alternativ 1.

Kommentera

Publiceras ej