Tröttmössa

0kommentarer

Igår var jag igång hela dagen samt var på föreläsning på kvällen. Det resulterade i att jag var helt sänkt idag, suck.
Jag sover alltid med fönstret öppet, året om men vaknade i natt vid 2-tiden och frös som 17.  Förutom att jag tappar i vikt har jag dessutom struma, det gör att jag har svårt att hålla kroppstemperaturen ibland. Jag blev tvungen att sätta på mig raggsockor å en pyjamas, ha en extra filt uppe på täcket och stänga fönstret. Men det gick banne mig inte att få nån värme i kroppen. Hämtade ett stort duntäcke och en elektrisk värmefilt men blev  liggandes i flera timmar innan kroppen lyckades slappna av tillräckligt mycket för att kunna somna.
Så idag har jag haft träningsvärk i varenda muskel och varit helt slut, så jag har sovit å sovit å sovit å sovit. Riktigt trist.

Men i morgon hoppas jag kunna ta mig till jobbet och arbeta några timmar, som jag har längtat efter mina kära kollegor!

Nu ska jag laga lax, stuvad spenat och hårdkokta ägg, mums.

Ha det!

Kommentera

Publiceras ej