Steg till att må bra

0kommentarer

Steg

1. Ät bara god mat som jag gillar. (Behöver energin så min kropp kan läka.)
2. Prata med mina vänner. (För varje dag blir jag starkare å då kommer jag orka lyfta luren till er)
3. Promenera. (Älskar verkligen hösten och dess färger)
4. Se till att alltid ha fräscha snittblommor hemma. 
5. Bada. (Jag vet, det får bli 10cm vatten i badkaret så länge stygnen är kvar, men det är ändå ett bad) 
6. Lisa. (Har varit skönt att få träffa storasyster de här dagarna, ska försöka övertala henne till 1 gång/vecka.
7. Tona håret. (I med massa röd färg, det blir jag glad av. )
8. Sola solarium (vilket jag måste vänta med till stygnen är borta pga infektionsrisken) Shit, shit shit
9. Smörja in mig med den härliga lotion jag fick av Lisa. (Min hud är torr som fnöske numera)
10. Få hem Laban. (Min älskade hund som kommer i morgonbitti kl 6.30, världens gladaste hund)
11. Måla naglarna. (Har alltid färg på naglarna men var tvungen att ta bort det inför op och sen har jag inte orkat)
12. Plocka ögonbryna och färga dem. (Gillar inte när det ser ut som om gud kastat stråna i pannan på mig.) Haha
13. Boka in nåt Lattjo Lajban. (så jag har nåt riktigt kul att se fram emot)
14. Toppa håret. (Herre gud vad det är slitet just nu.) (Blinkar lite åt Sarah och hoppas vi kan ses snart) :-)

Finns som sagt mycket kul att göra för att hjälpa sig själv till att må lite bättre.
Jag har bara valt sånt som jag kan göra här hemma då jag fortfarande sover himla mycket. Men nu ska jag iallafall gå å slänga i lite färg i håret. :-)

Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej