Juleskum tomte

0kommentarer

Idag kunde jag banne mig inte hålla mig längre. Har längtat efter juleskum tomtar i flera dagar nu. Ner på Musses å skulle handla med de hade inte fått in dem än, så jag iväg till Pressbyrån å där hade de såklart mina efterlängtade tomtar.



Det knepigaste efter operationen är att jag kan längta så enda in i helv... efter nåt och sen när jag väl får det, så är förväntningarna större än vad det faktiskt är att få stoppa i mig det jag önskat. Det tog mig hela eftermiddagen på jobbet att få i mig 3st fjuttiga tomtar, det är ju banne mig larvigt. Förra julen hade jag inga som helst problem att få i mig en hel påse alldeles ensam. :-)

Har dessutom beställt 8st klänningar, alla i två storlekar för smått. Så nu känner jag mig ännu mer motiverad. Hoppas jag hinner gå ner det innan jul, för då klänningen till julaftonen är fixad.

Men nu är det god tid att äta middag.

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej