Äntligen fredag.

2kommentarer

Efter att ha mått som fan efter operationen, så är jag numera oerhört mycket mer tacksam över mitt liv. Konstigt det där med att man kan behöva ett wakeup för att kunna uppskatta både det lilla och den stora här i livet. Kan idag gråta av lycka för en god pannbiff……. å det har då verkligen aldrig hänt förut. Hahaha. Tycker det känns fantastiskt att få träffa mina jobbarkompisar och att äntligen få träffa mina vänner över en fika eller en bit mat. Har mycket att glädjas av i mitt liv och jag ser det mer tydligt nu än tidigare.

 

Tycker det går bra med mina rutiner även nu när jag har börjat jobba. Äter fortfarande ofta och lite samt att promenaden numera ligger enbart på kvällen.

 

Idag var jag iväg och träffade Ullis på lunchen, vi gick till Waynes Coffee och jag fick en caffe latte gjord på laktosfri mjölk, för det passar mig bättre efter operationen. Blev glatt överraskad att de var så hjälpsamma på Waynes Coffee och att de checkade alla sina mjölktetror på jakt efter mjölk med minst kolhydrater & fett. Som vanligt är en timmes lunch alldeles för kort tid och Ullis hade massor och berätta, superkul att höra men vi hann som sagt i med allt. Dock var hon som vanligt full med energi och jag passade på att sno lite av henne. Tror inte att hon märkte nåt.  :-).

 

Efter jobbet ska Tobbe och jag kila ner på Tabban och käka lite tacos, jag dricker vatten och Tobbe antagligen en riktigt kall, god öl och den är han så klart värd!  Asskön avslutning på veckan. Me like.

 

Senare i kväll ska jag träffa Cecilia, så får vi se vad vi hittar på för skoj.

 

Trevlig kväll allesammans

2 kommentarer

Rebban

18 Nov 2011 19:01

Ha så kul ikväll:)

Cicci

18 Nov 2011 21:17

Nej du, ingen trevlig kväll här inte. Själv har jag sovit en stund zzzz hoppar ner igen zzzz

Kommentera

Publiceras ej