11,5kg mindre Nettan

0kommentarer

Idag har det gått 6 veckor sen jag startade min livsresa mot ett länge och hälsosammare liv. 3 veckor på diet innan GBP-operationen och nu har det gått 3 veckor sen jag gjorde min operation.


Jag har minskat 11,5kg i vikt samt 12cm över byst, 14 cm över rumpan och hela 22cm runt midjan! Det känns helt galet kul.


Jag tror faktiskt att alla dessa promenader har gjort oerhört stor nytta för cm, så jag kommer definitivt fortsätta med det. Var på ett gym i måndags och de rekommenderar oss opererade att vänta 8 veckor innan vi börjar träna.


Hände en kul grej i natt när jag skulle sova. La mig på sidan och kände att jag låg på nåt och tänkte vem fan har lagt nåt i min säng, för att sedan upptäcka att det var helt tomt och att det var mina revben som kom åt bäddmadrassen. En ovanlig och ny känsla för mig.

 

Kommentera

Publiceras ej