Vårkänslor

0kommentarer

Det här konstiga vädret gör att jag får vårkänslor.

Tillbaka på jobbet igen efter några dagars ledighet, fast jag har varit ute på Hässlö i de nya lokalerna idag. Åkte därifrån till Grattis till Fredag och var där fram till 17.

Min brorsdotter Bea pluggar i Göteborg och åker tillbaka dit i morgonbitti, så jag träffade henne på stan och åt en sallad,dessutom så snodde jag en bamsekram innan hon far igen. Vi ska boka in en helg efter hennes tentaperioder om ca 8-10 veckor som jag och min systeryster kan åka ner till Götet en weekend. Det ska bli mysigt.

Susanna hörde av sig på eftermiddagen, hennes familj är här i Västerås och de ville låna lite sällskapsspel. Så det var bara att åka hem, slänga ner lite spel i en kasse och iväg igen. Jättekul att äntligen få ett ansikte på Susannas familj som jag hört så mycket gott om. Mor och dotter är verkligen oerhört lika varandra, har dessutom sett en bild på Susannas syster och de är också lika som bär. Lite festligt tycker jag, som aldrig varit lik varken min mamma eller syster. Trots att det var min högsta önskan som barn........att få se ut som min storasyster. :-)

Men nu ska jag passa på och njuta av ungdomarna som jag har i huset ett par dagar till.

Förresten, köpte mig en jeansväst som är alldeles för liten igår........får se hur lång tid det tar innan jag kan stänga den, saknas ca 15cm tyg idag. Undrar hur många veckor det tar innan jag lyckas krympa i den. :-)

Ha det allihop.

Kommentera

Publiceras ej