Första snön

0kommentarer

Massvis på jobbet igår.....mycket som ska fixas innan 2012. Men det kommer bli asbra när allt är klart!
Åkte å handlade efter jobbet och ställde mig vid spisen direkt när jag kom hem.

Försöker dessutom lära Freddan vilka filmer man faktiskt bör ha sett om man ska kalla sig för filmfreak. Så vi började glo på Arn men hann bara första delen, den andra delen tar vi någon annan dag.

På kvällen snöade det och självklart tog vi med oss Laban å gick ut på promenad. Helt underbart vindstilla och tyst.


Jobbet åkte iväg och kollade på vår nya lokal idag, längtar som 17 tills vi får flytta in där. Blir som ett avspark inför allt nytt som kommer att hända.
Mina kollegor tyckte också om lokalen och vi käkade på Pizza Hut innan vi åkte tillbaka till kontoret. Pizza Hut gick inge vidare för mig att äta. Jag skrapade av alla ingredienser från en pizzabotten och försökte äta endast det men det tog stopp direkt, det samma gällde cole slaw. Så jag åt min matlåda när vi kom tillbaka. Är glad för att kroppen säger stopp såna gånger, det gör mitt liv och mina val kring mat betydligt enklare. :-)
Självklart blev det tävling om vilken bil som tog sig snabbast dit samt från Pizza Hut å tillbaka till kontoret. Behöver jag tala om att min bil vann med säkerligen en kvart!!! Har jag förresten sagt att jag heter Ödmjuk i andranamn, mohahaha!


Efter jobbet lagade Freddan och jag middag, korvstroganoff med ris, det blev jättegott.

Sen utmanade jag honom i Wii. Det var nog vinsten från tidigare idag mot Mackan när vi racade med bilarna som gjorde att jag vågade utmana Freddan. När jag väl gjort det, så kunde jag så klart inte backa ur, han är dock 22år och betydligt mer tränad än mig. Vi stod och spelade i över två timmar och jag var helt slut i nästan hela kroppen, då kommer Laban och är asglad över att nu är det dags för hans långpromenad. Och självfallet gick vi ut med honom. Känner redan nu att min högerarm och axel tagit stryk av pingis och paddla kanot och ben, rumpa och magen är redan slut av step-up och rockring. Undrar hur det kommer att kännas i morgon.

Men nu mina vänner är det dags att sova.

Kommentera

Publiceras ej