Juldagen och annandagen

0kommentarer

Igår så kom Peter, min barndomsvän och hämtade mig runt lunch, för vi skulle ut och storshoppa........trodde vi. Inte en endaste affär var öppet. Hahaha, snacka antiklimax. Så vi åkte hem till mig och kollade på en av svensk films roligaste filmer, Heartbreak Hotell. Den är verkligen hur kul som helst, har säkert sett den 10gånger.

Jag tonade håret på eftermiddagen å sen satte vi igång och gjorde oss i ordning för middagen på Varda. Lisa och Johnny kom hit vid halv sex, så vi tog oss en stänkare innan vi åkte ner på byn.

 Systeryster å jag redo för partaj!

Middagen på Varda var fantastisk, det var tapas till förrätt, ren till varmrätt och någon slags glass till efterrätt. Lucie kom dit, det var kul att se henne igen. Det var oerhört mycket folk där, så det var svårt att beställa nåt i baren å sånt kan jag verkligen bli galen på. Så vi gick vidare till Harrys, där dansade vi hela natten lång, superkul! Vi gick å åt på Burger Corner innan vi tog en taxi hem vid 3-tiden. Satt å snackade här hemma å var i säng vid 5. Sova ut får jag göra nästa år. :-)
Josefin och Samuel har varit ut med sina vänner i kväll och Freddan och Bea med sina. Alla verkar ha haft en kalasrolig kväll och sov gott när jag kom hem.

Upp tidigt idag men shit vad sega alla har varit, biorummet har använts riktigt flitigt precis hela dagen. Kidsen åkte och hämtade Thaimat å sen så har vi ätit en massa julgodis hela dagen och kvällen. Vi har bla kollat på alla Twilightfilmerna, det innebär att vi är redo för i morgon. Då har jag semester för Jossan och jag ska ha en mor-dotter-dag med shopping, middag och bio. Vi ska se den fjärde filmen i Twilight, Breaking dawn.

Men nu blir det bingen.

Kommentera

Publiceras ej