Äntligen helg.

0kommentarer

Det är ganska så mycket jobb nu vilket jag i och för sig tycker om. Men det blir lätt spretigt då det är mycket olika grejer som ska fixas men en sak är säker, det kommer bli ett toppenår 2012. :-)

Igår kväll så var jag på Miv´s (Marknadsföreningen i Västmanland) julavslutning, det var askul. Denna gång var vi på Å2 och det var supergod mat som passade mig som handen i handsken. Räkor, krabba, havskräftor, musslor, kyckling, snittar och massa annat. Efter ett par timmar så var jag tvungen att äta igen och fick då en skiva julskinka ifrån köket. Gulligt av dem tycker jag.

Idag har det verkligen varit full fart, så just nu ser jag fram emot en riktigt lugn helg.

Har precis satt på en tvätt och den uppgiften kommer jag att fortsätta med denna helgen.

Den här veckan så har jag köpt lite nya smycken, halsdukar men framför allt två stycken fuskpälsar. Dessa har jag gått och glott på i flera månader men känt att jag inte velat köpa då jag inte har nån koll på min storlek. Men nu var dessa nedsatta till 300kronor per styck! Och då fixar inte jag att bara gå förbi, särskilt inte när jackorna ropar mitt namn, dessutom i kör. :-) Jag var helt enkelt tvungen att köpa först en spräcklig ena dagen och dagen efter en brun. De är assnygga. Köpte dem i storlek 40/42, så jag har nått att krympa till. :-)

Har pratat en hel del med Jossan, hon längtar hem, vilket jag kan förstå. De har riktigt dålig väder där de bor och har varit utan ström till och från. Deras internet verkar vara helt borta, det haglar och blåser massvis. I kväll ska hon jobba med sitt första julbord. Ska bli kul och höra hur det har gått för henne.

Nix, pix...........nu blir det en sväng till solarie-öarna. :-)

Kommentera

Publiceras ej