23 december

0kommentarer

Ner på jobbet och ringde ett par viktiga samtal, sen tog jag en lunch med Tobbe och vi gick igenom en del som behövdes innan julledigheten. Åkte till Sarah och klippte mig, skönt att få det gjort innan jul.

Väl tillbaka på jobbet så fick jag julklapp av mina kära kollegor.

 Ett presentkort på Erikslunds ShoppingCenter, perfekt då alla mina kläder börjar bli för stora. Tusen tack!!

Efter jobbet gick Lisa, Sebbe, Tobbe och jag till Tabban och drack vin/öl. Jossan och Samuel hämtade mig innan vi åkte upp å hämtade pappa. Vi åkte till Badelunda, där mötte vi Freddan, tände ljus hos mamma och Josefins biologiska pappa Mauri.

På kvällen åkte kidsen till Jonas och Elin, de har ganska så pressat schema nu när de väl kommit hem från Norge.

Jag och Freddan har stekt prinskorvar och fortsatt med julgodiset.
Vi fick jättegoda godisar sist vi var hos Susanna och dem fick vi receptet på, lakritskola.



De blev asgoda!! 

Kommentera

Publiceras ej