Herregud vilken jävla stress det blev med middagen idag.

1kommentarer

Igår när jag var å veckohandlade så blev jag så himla sugen på höstgryta. Köpte hem diverse ingredienser till det å idag upptäckte jag när jag läser receptet att det ska stå å puttra i flera timmar!!! Hur i hela världen ska man kunna veta sånt?!?!
 
Så det blev till å skala & skära grönsaker i ett rasande tempo för jag tänkte banne mig INTE missa ett träningspass på grund av nån jädrans gryta.
 
Så nu har skiten stått på spisen medans jag varit borta och det doftar ljuvligt, hoppas det är lika gott som det luktar.
 

1 kommentarer

Sus

16 Oct 2012 21:44

Det är så himla gott med gryta!
Esa brukar göra den tidigt på dagen och sedan så får den stå och puttra, på svag värme, i flera timmar. Ju längre desto bättre. Den är nästan ännu godare dagen efter så vi gör alltid stor sats och har i matlådor. Gryta är gott!!

Svar: Det blev faktiskt oerhört gott å nu har jag massor med matlådor i frysen, perfekt!Gryta känns så himla nyttigt åsså, dessutom kan man ju ha precis vad som helst.
Allt man tycker om.

Har Esa några goda recept att bjuda på???
Nettan

Kommentera

Publiceras ej