Sexdriften är lika med noll.

0kommentarer

Jag är ju med i ett gäng olika sociala medier på nätet gällande GBP och tur är väl det.
 
Trodde ett tag att jag var ensam om att för första gången i livet vara totalt ointresserad av SEX. Har tyckt att det känts lite märkligt men ändå inte kunnat släppa tanken. Har ju varit singel i många år och är numera en expert på självhjälp. :-) Men inte ens det är intressant. :-(
 
Igår blev jag varse om att vi är många opade som hamnar i den här situationen. Vad det beror på har jag ingen aning om men vi är många. Men jag tror att för min del handlar det om att jag inte är helt bekväm i den här "nya" kroppen och sen undrar jag om det kan vara så att energiintaget är så litet så det kanske inte räcker till allt å då är nog sexdriften ganska lågt prioriterat.
 
Många kan ju tycka att nu när man äntligen är smal, så borde det ju verkligen vara dags att hänge sig åt alla möjliga sexuella upplevelser, då många anser att smal är lika med snygg. "Köttmarknaden" borde ha utökat, då massa övervikt försvunnit.  Dock anser jag, att ska jag känna mig snygg, så måste det komma inifrån och hänger inte särskilt mycket ihop med mitt yttre.
 
Min självkänsla och självförtroende är mycket sämre idag än innan operationen. Så att bege mig ut på marknaden och börja dejta är verkligen inte aktuellt för min del. Mitt inre och yttre måste få en chans att hitta varandra och innan dess så tror jag att jag skulle vara en riktigt dålig partner.
 
Tycker ändå att det är himla konstigt att all sexdrift är borta, hoppas att det bara gått i ide över vintern och kommer tillbaka när våren är tillbaka. :-)
 
Till alla er andra som kör så det ryker, kan jag bara säga att jag är AVIS! Hahaha
 
 

Kommentera

Publiceras ej