Testade ett nytt recept igår.

1kommentarer

Lagade världens lättaste maträtt igår, som var riktigt god. Försöker hitta rätter som är nyttiga för mig samt behöver minimal insats i köket under vardagar, då min träning, 4 ggr i veckan snart sätter igång.
 
Lägg 200 gram bladspenad i en ugnsäkerform, sprid ut lite vitlök innan du lägger på 5st laxfiléer som du kryddat innan, häll över 3dl grädde, därefter riven ost. In i ugnen på 175grader. Plättlätt! Serveras med grönsaker.
 
 

Jag äter ca 60% av en laxfilé, sen är jag proppmätt.
 
 Idag på fm är det dags för samtalsterapi. Ska bli intressant å se vad som händer idag. 

1 kommentarer

Crille

30 Aug 2012 14:36

Tror bestämt jag ska nästla mig in som middagsgäst hos dig... ;)

Svar: Du är sååååå välkommen! :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej